O kadar yoğunumki bloğuma zaman ayıramadım. Yaptıklarımın resmini bile çekemedim. Ama zaman ayırmaya çalışıcam artık. Aşûremi inşallah yapıp sizlerle paylaşırım. Bu arada oğlum uyuyordu çok öksürüyor. Ya daha yeni iştahı açılmıştı.Allahtan hayırlısı...
Dün kızımın karnı çok ağrıdı. Doktora götürdük apandisit olabilme ihtimali verdiler ağrı şiddetlenirse muhakkak getirin dediler. Akşam hem soldu hem ağrısı çoğaldı bebeğim uyuduğu içi babası götürdü yavrumuzu. Doktor kum düşürüyor demiş. Çok halsiz, midesi bulanıyor, hiç bir şey yemiyor. Dua bekliyoruz inşaallah.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder