Canım oğlumun doğum gününü kutladık. Bir kaç resmi sizinle paylaşmak istedim. Cup cake'lerin tarifide ağlayan pastanın aynısı fakat 2 adet kabartma tozu koyulup her bir taneye 1.5 yemek kaşığı konulup önceden ısıtılmamış fırında pişirilir. Rabbim herkesin yavrularınada benimkilerinede hayırlı huzurlu, mutlu günler nasip etsin. Kendi yolundan ayırmasın. 🎂🎂🎂




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder