Sayfalar

10 Nisan 2015 Cuma

HAYIRLI CUMALAR....

      Bu gün komşum Şule bizleri ağırladı. Her şey çok güzel olmuştu fakat bir kısmının resmini çekmeye fırsatım olmadan yedik🍰🍰
       Hava güneşli olmasına rağmen çok rüzgarlıydı. Çocuklarımız ve bizim için güzel bir gündü. En yakın zamanda güzel tariflerle görüşmek üzere Allah'a emanet olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder