Bu gün komşum Şule bizleri ağırladı. Her şey çok güzel olmuştu fakat bir kısmının resmini çekmeye fırsatım olmadan yedik🍰🍰
Hava güneşli olmasına rağmen çok rüzgarlıydı. Çocuklarımız ve bizim için güzel bir gündü. En yakın zamanda güzel tariflerle görüşmek üzere Allah'a emanet olun.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder