7 Nisan 2015 Salı
KURABİYE
Malzemeleri:
-200 gr tereyağı
-1 adet yumurta
-1 su bardağı mısır nisaştası
-1 adet vanilya
-1,5 çay kaşığı kabartma tozu
-1 su bardağı pudra şekeri
-Aldığı kadar un
Süslemek için:
-1 paket bitter çikolata
-İnce parçacıklar halinde fındık içi
Hazırlanışı:
Un ve nişasta hariç tüm malzemeler yoğrulur, ardından un ve nişasta ilave edilip tekrar yoğrulur. Dağılmadan şekil verilebilecek hale gelene kadar un ilave edilir. Ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp küçük uzun şekil verilir ve yağlanmış tepsiye konulur. 175 derece fırında kızartmadan pişirilir. Çikolata benmari usulü eritilir. Pişen kurabiyelerin uç kısımları önce çikolataya ardından fındık içine batırılıp servis tabağına alınır. Afiyet olsun. Tarifi biraz geciktirdim ama umarım beğenirsiniz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder