Sayfalar

24 Ekim 2014 Cuma

MERHABALAR

          Bir kaç gündür bloğuma yazı yazamadım. Umarım hepiniz güzel bir hafta geçirmişsinizdir.Ben çok yoğun olduğum için ne yaptıklarımın resmini çektim nede yazı yazabildim. Bu gün çarşıya çıktım, hava çok güzeldi. Çocuklarıma yeni ciciler aldım.Hafta sonu arkadaşım ikizlerine bebek mevlütü yapıcak.Rabbim bebeleriyle huzurlu mutlu günler nasip etsin inşallah. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder