26 Eylül 2014 Cuma
GÜNAYDINLAR :)
Yeniden güzel bir güne merhaba.Bu gün size MOR SALATA(bulgurlu) ve Güllaç tarifi vericem. Umarım beğenirsiniz.2gündür Oğlum hastaydı.Alerjisi var, malumunuz mevsim geçişi öksürmeye başladı. Yavrum sanki boğulacak gibiydi. Doktoru her gittiğimizde ( mevsim geçişlerinde) sadece Allerset veriyordu.Doktorumuza -size gelmeden allerset'i kendimiz kullansak olurmu demiştim.(çünkü normal öksürükle bu çok farklı. Anlamamak imkansız. Çok hızlı ilerleyipsanki çocuğu boğuyor)Olur demişti. Dün öğlen verdim.Tamamen öksürük bitti.Bu gün vermem herhalde. Çocukların hasta olması çok kötü:( Rabbim beterinden saklasın. Hepinizi Allah'a emanet ediyorum.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder