MALZEMELERİ
- 3.5 su bardağı ılık süt
- 1 su bardağı sıvı yağ
- 1 yemek kaşığı tuz
- 1 yemek kaşığı şeker
- 1 paket yaş maya yada 2 yemek kaşığı kuru maya
- 2 yumurta(sarının birisini üzeri için ayırıyoruz) Tüm malzemeleri geniş bir kapta yoğurup mayasının gelmesi için bekletiyoruz.Mayası gelen hamuru yuvarlak haline getirip önceden yağladığımız fırın tepsisine diziyoruz.Arzuya göre iç hazırlayıp peynirli zeytinli de yapabiliriz.Üzerlerine ayırdığımız yumurta sarısını sürüp 200 derceye ayarladığımız fırında pişiriyoruz.Umarım beğenirsiniz.
- GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
- SEVGILERİMLE.....
- Firmanız ve ürünlerinizin Nar Çiçeği Blog'da
- Yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM;
- http://www.evim29.blogspot.com



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder