Merhabalar .....
Böyle güzel bir günde komşumu kahvaltıya davet ettim.Aramızdan ayrılıp konyalara giden Nerminide yad ettik.Çok güzel komşuluk yapmıştık Nerminle.Nasip günün birinde belki yine hep bir araya geliriz.Onları yolculadıktan sonra hemen yayın için bu satırları yazmaya başladım.dün fırsat bulursam Elmalı kurabiye yayınlıcam demiştim ama fırsatım olmadı.(neyseki görselim bari hazır)En kısa zamanda yayınlıcam inşallah.Yaradana emanet olmanız dileğiyle. SEVGİLERLE.....



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder